torsdag 5 mars 2009

mixed up feelings

igår kom dom.
miljonerbilarna.
idag ingår jag i porscheteamet.
leker lackerare på elitnivå.
känner mig så härligt proffsig.

skrev just med min kära mor på msn.
dom kommer på lördag.
kl 10-11.
hmm.
måste jag kliva upp skapligt likt förbannat.
och dom tar md sig hsvipm.
vad nu hon har här att göra.
hon kan ju inte påstå att hon saknar mig, vi har ju inte pratat på ett halvår typ.
och att hon vill umgås med sin pappa känns kasst, hon har ju inte brytt sig speciellt mycket om de tidigare, varför börja låtsas nu.
hon känns så feeejk.
ahh men hon är ju de så.
men men.
mamma ska laga tacos.
får väl bita i det sura äpplet och tnka på hmm.. jordgubbar

crizz köpte blommor till mig igår :)
och sta krukor :D
då blev jag gladast ever :)

annars är jag sopslut som vanligt.
förstår inte hur man kan vara så här trött jämt jämt jämt.
men aja imorgon är de åtminstone fredag.
fixa motorhuven till rickardssons bil och städa.
sen hem och städa.
så inte mamma tjatar och dom får plats.
eller någe.
vika tvätt, diska och allmänt plocka.
dammsuga och skura ocså kanske.
är ändå rätt snyggt faktiskt
föutom att katten dödar mattorna
xD

Inga kommentarer: