tisdag 24 februari 2009

så sjukt så sjukt

började segt som satan idag
hade svårt att ta mig ur sängen, helt klart.
slipat och blandat färg en massa också.
nu är jag så sjukt trött att jag faller sönder.
känns som om det fattas någon bit inom mig.
setsuka har fredde,
soe har markus.
och jag har en tjokk hårig katt.
jag känner mig så ful ock krkad,
inte för att jag de allra missunnar dom lycka,
absolut inte,
deras lycka är min lycka
för jag älskar dom, setsuka och soe alltså.
men jag känner mig fruktansvärt ensam och utanför.
dom har den där rosenröda drömmen som jag också vill ha.

det hjälper ju heller inte att min familj är så pass långt bort.
igår på affären såg jag en sån där miniplopppåse som nellie ch jag brukade dela på varje gång jag lurat henne att följa med till affären, och jag började nästan gråta.
och sen på källen rinde anton ig, i videosamtal.
åhh jag saknar dom så ruktansvärt.
jag hatar att vara ensam.

det är enorm tur att jag lärt känna charlotte,
hon är skittrevlig och gladoch pratig, sådär som jag.
vi har faktiskt skitkul om dagarna :)

jag pallade inte uppdatera bdb idag, hittills i af.
alla bara har "jag vill ha sommarbilder"
eller typ gör mig smal till i sommar men jag festar jämt bilder"
det stööööör mig som fan.
vet ni inte hur mycket kalorier det är i en öl.
lycka till att bli smala kan jag säga.

setsuka har btw skrivi till crizz.
tur att dte är hon :)
henne litar jag på till.. ja det har inget slut.
hade det varit nån annan tjej hade det nog inte känts lika bra, ärligt talat.
på tal om honom borde han vara hemma snart.
ska försöka hålla mig vaken.
Navy cis ikväll.

imorgon soc, håll tummarna.

Inga kommentarer: