fredag 28 november 2014

Vecka 48


I måndags åkte vi från stan kl 3:30 och var i Ullared lagom till de öppnade och åkte därifrån vid tvåish. Köpte mitt nya fina GRÖNA headset där. Lite julklappar och lite småkrafs xD

Tisdags åkte jag och Emelie upp till Falun, eller ja vi gjorde vårat bästa xD Solna kopplade vårat tåg fel så det blev försenat över två timmar. Ringde kundtjänst och vi hoppade på första tåget som kom. Framme skitsent.

Så till onsdagens EKG, respiration, cirkulation och pulsmätning var vi inte så utvilade. Vi hann med tidiga tåget hem! 
Spelade lite, fick hot om ingamedivorce xD

Torsdag var det jobb 7:15-11:30 på hemtjänsten och sen sov jag middag, efter det te hemma hos Maggan :)
Spelade lite på kvällen med mina män och de andra xD

Fredag. Idag tog jag lite sovmorgon. Badade. Jobbar nu (15-21) PA och sen hem och kanske äta och prata lite med mina vänner. Pluggat.

Imorgon lördag blir det jobb på hemtjänsten 7-10 och sedan 16:45-21 på PA.

Söndag. Då tänker jag inte göra nåååånting!

Inga kommentarer: