tisdag 18 november 2014

Tisdag


Minns inte riktigt när jag skrev senaste eller ens vad inlägget handlade om. 
Allting känns upp och ner och ut och in. Livet är en pannkaka och jag som hatar pannkakor. 

Mannen är sjukskriven veckan ut och jag får förhoppningsvis reda på idag vad som är trasigt i mig. Tio över tre skulle dom ringa tillbaka men förhoppningsvis ringer någon mig tidigare än så.

Lämnade in uppgift igår och kl 11-13 ska vi prata om Mårten och hans hjärtattack och vad som händer i cellerna. Har ändå rätt så hyfsad koll på det mesta och i annat fall har jag Noran. Hon är bra på det här. Skönt att Emelie är i samma grupp som mig fortfarande och vi har även fått en Emelie2 som bor i Eskilstuna. 

Annars har jag mest pluggat, lyssnat på föreläsningarna och spelat samtidigt. Fördelen med att kunna lyssna om och om igen! Så skönt. 

Nej om man skulle bli redo för skolan samtidigt som man sitt i courthouse xD

Inga kommentarer: