lördag 2 augusti 2014

May the bridges I burn light the way


Klarade inte av att hitta på rubrik så gick in på Pinterest och tog första citatet som dök upp i citat kategorin och det är lite läskigt. 
Jag är verkligen en sådan som inte har några som helst problem med att elda upp broarna bakom mig och även om jag är ett ocd-kontrollfreak så lever jag jäkligt mycket för stunden. 

Sedan passade rubriken väldigt bra med tanke på vad jag ville skriva om, att folk blir mer och mer öppna i sina bloggar. Alltså visst kändisbloggarns har väl alltid varit frispråkiga men mina vänner och så menar jag nu.
Jag skulle jättegärna vilja vara så, men så fort man skriver något negativt i bloggen får man minsann höra det och det orkar jag inte.
Sen vet jag inte om jag vill ha bloggen som någon slags bikt, kanske dyker det upp en massa vadvardetjahsasägare och jag har ändå rätt mycket ångest redan, jag behöver inte mer. 
En kurator kanske,

Inga kommentarer: