lördag 2 augusti 2014

Fy fan säger jag bara


Bara för jag brukar vara hemma på tio minuter från jobbet betyder för det första inte att jag måste det. 
Idag sa jag dessutom när jag gick hemifrån att jag skulle hämta ut min badring, alltså kl halv tio, och jag ringde och påminde om det när jag gick ifrån jobbet kl 17. 
Ändå tjatades det om jag inte var hemma  snart.

När jag kom innanför dörren möttes jag utav världens underbaraste lilla människa som sken som en sol och var genomlycklig på det ärligaste sätt som finns för att hans mamma var hemma.
Så jag satte mig helt ogenerat med honom i knät fem minuter fastän jag borde ha varit i duschen redan innan jag kom innanför dörren.
Det tjatades för grannmannen måste prompt gå till pizzerian på en gång, och Mattias måste med nu, trots att vi inte ens ska äta tillsammans.
Nåväl jag hade myst med pojken och duschat och när Mattias gick hade jag varit hemma i åtta minuter.

Jag hoppas det var jävligt viktigt med pizzan eftersom jag inte fick tvätta håret.
Du ska ha jävligt klart för dig att vill jag mysa med min son det första jag gör när jag kommer hem så kommer jag göra det.
Och bör tilläggas att det alltid kommer komma först, Phoenix är viktigast!!

Inga kommentarer: