fredag 13 juli 2012

Statusrapport

Jag har ju som den uppmärksamme sett tidigarelagt min fredag den trettonde till igår - vilket innebär att igår var en jävla skitdag med sittande på akuten. Dom kunde ju giiiivetvis inte röntga igår så fick åka in idag för att göra de. Det som var ur led igår är tillbaka på plats men still broken. Himlans oskönt ska ni veta och de börjar bli jobbigt att hoppa på styltor xD ps om någon erbjuder er lokalbedövning i foten rum for life !!
Och jag som liksom skulle burit in soffor idag (nu kom dom ju in ändå men i af) och tillika möblerat in dom, jag skulle börja träna och komma i form, jag skulle städa inför kalas och jag skulle åka till mamma Eriksson och hämta gem dinozzo och jag skulle baka och fixa. Inte så mycket sånt nu i af kan man säga. Ungefär. Väldigt mycket sånt för min man å andra sidan men de var hans gympåse.

Idag ska jag försöka Mig på att tvätta håret lite.

Note för den intresserade; mannen har hittat samåkarkompis och för övrigt går de också ganska bra, ja, kompis de går bra nu till och med.
Funderar på Ullared lite närmare jul. Är de nånting systeryster är intresserad av kanske? ;);)
Eller någon annan också så klart ;p

Inga kommentarer: