lördag 14 juli 2012

Apropå städning gör mannen ett riktigt bra jobb - visserligen klagar han en hel massa om att det är jobbigt och det är synd om honom och stundtals muttrar han om att han inte förstår hur jag står ut med honom som är så dålig på att städa. Jag tycker givetvis han är duktig men de är ju lite ledsamt att han klagar så. Oftast är de jag som gör allt men nu måste han för en gångs skull göra allt på egen hand och jag önskar lite att han kunde göra de utan att klaga och utan att skjuta upp de hela dagen - men förutom de är han ganska duktig, förutom det. Kommer bli en lång återhämtning.

Sen bjuder ju livet på flera andra besvikelser men de är inget jag tänker ta upp här för de tänker jag inte bry mig om, folk gör som dom vill och ibland fattar dom dumma beslut och gör en besviken och då är de bara ruska av sig det och hoppas dom inte upprepar det.

Men förutom allt de är de rätt okej här antar jag

Inga kommentarer: