tisdag 15 maj 2012

Dåligt blogguppdaterande

Och ingen riktig ursäkt har jag heller xD men vissa saker på de personliga planet tar verkligen musten ur en (och lusten till att göra någonting) tidigare ikväll när jag badade skumbad hade jag inte ens ro till att slöläsa ett kapitel i boken. Illa illa.

Idag har jag sökt jobb som murare, får hoppas min kvinnliga charm gör att jag får det xD men sannolikheten är väl minimal att det trillar ner ett jobb i knät på en, men det vore ju trevligt om de ville de, så börja kasta jobb på mig ;)

Annars är de sovdags för länge sen egentligen för imorgon ska vi upp på BVC... Eller bort på kanske är mer.. Korrekt.. Sista föräldragruppen och ptjaa sådär väga och mäta och ni vet.

Trött och konstant ont i huvet.
Sett massa ncis och tokgråtit som alltid.
Börjat gå igenom förrådet, hittat massa skit xD

Men nu sova, ville bara berätta att vi lever så ni inte skickar hit polisen.

Inga kommentarer: