fredag 25 maj 2012

Dagens

Vi började med att han sov till sju, äntligen verkar vi fått kläm på när de är morgon ;)

Mannen var på jobbmöte.
BVC och tiomånaderskontroll vid elva och de klarade vi galant, han är så duktig min pojke. Hans kurva har börjat plana ut precis som den ska och allt :)
Sen åkte vi och tittade på en sittvagn och den var helt perfekt, så vi köpte den så klart, och jag är himla nöjd. Av märket carena och ser ut preciiiis som ny men mycke billigare än en ny :P
Sen var vi lite snabbt på affärena och handlade lite.
Sen hem och matpausade oss och sen tog vi sonen och hans nya vrålåk på en tur på marknaden. Kom hem med två tshirtar och en tjocktröja till pojken och ett par ljusblå fopplar till mig :) så då kunde mannen få tillbaka sina alldeles för stora fopplar som dessutom är illgrön.
Sen gick vi hem, jag har kontorat lite och förberett för jobb ikväll, mannen är iväg och vi väntar hem han och då ska jag duscha och tvätta håret och hitta kläder till kvällens jobb som ser bra ut men inte svettas bort i (lycka till) och sen är de typ dags att bege sig iväg och jobba och ha kul :)

Så på återseende mina småkottar där ute

Ps. Första månaden som arbetslösa går skitbra, mannen fick jobb och allt kommer nog lösa sig hurbrasomhelstnu ds xD

Inga kommentarer: