tisdag 4 augusti 2009

goood mooorgning sveg

eller tja jag somnade ju aldrig igår
inatt kanske det heter
hunden mådde ju mindre bra igår på eftermiddagen
så när jag gick in för att sova inatt hade det hänt olycka
tog reda på det, hände en till olycka
tog reda på det också
gick ut med hunden som snart får heta olycka
var för arg för att sova
såg på mcgayver och nörda balanze på facebook
fick även värsta insperationerna till hur vi ska möblera idag
ska bara föreslå det för pojkarna på ett så bra sätt så dom tror det är deras idé
men ingenting är omöjligt för någon som är så bäst som jag

nu sitter jag bara här och allmänt väntar på att det ska bli dags att ta ut hunden,
runt sextiden ungefär och ge hennie mat och sen ska jag lägga mig i sängen
putta upp mattias sen vid åtta så han får ta henne på en kisstur och sen går han och rojpen till jobbet och jag sover tills dom kommer hem på lunch ungefär
jag tänker ha en allmän slödag faktiskt
jag tycker jag är värd det

ska i af hinna med att fixa hallen och sovrummet idag
i helgen som kommer ska vi flytta kartongerna till förrådet
innan dess ska vi fixa lite i vardagsrummet
på onsdag blir det tvätta igen och fixa i badrummet
främst så mina saker får i af lite plats i badrumsskåpet, just nu bor dom i en kartong

21 dagar till lön, dvs tre veckor
vi komme rbtw inte åka ner till mamma >.<
finns ingen ekonomi till det
men vi åker nog ner till när bror fyller år i september
han fyller år nära lön
måste komma ihåg att ringa och höra om jobbet om jag inte fått svar

åhh jösses
jag svamlar en massa
sjukt trött
och colan är typ slut

jag har varit grinig på mattias till och från i flera dagar
utan anledning, fy på mig
skärpning
jag ska väcka honom med en puss idag minsann
och vara söt hela dagen
basta

Inga kommentarer: