torsdag 22 januari 2009

such a waste of time

bara det faktum att jag la märke till det och bryr mig, och att de stör mig någe fruktansvärt att inte få veta, det är ju bara det yttersta beviset på att jag bryr mig när jag absolut inte behöver och definitivt inte tjänar ett dugg på det.. eller nått, fan också >.<
Varför har dte inte gått över än? varför har det inte, det borde så ha gått över men jag vet det varje gång den plingar rätt, eller jag ser en bild hoppa förbi så känns dte liksom, en liten jävla fjäril lever fortfarande, den ger mig pirr i magen och jag är nog minsann lite skuttig också.
men jag vet att det går över, statistiken säger att det kommer göra det.
kan en s.k familjemedlem gå över så kommer det här göra det,
ibland tror jag nästan det är på väg för det är en till fjäril i min mage men den har en annan färg :$

Inga kommentarer: