söndag 11 januari 2009

helgen

fredagen så drog jag och petraa till mina kära grannars inflyttningsfest och det var rätt bra röj faktiskt, träffa lite folk jag faktiskt känner och flörtade men någon jag inte riktigt kände :P
hångla lite å så, men flikkor xD
efterfest hos lasse typ, åt knäckemacka xD

lördagen sov jag till typ till fem kanske xD sen vare bara på de igen, drog till joanna och natha och förfesta sen ner till starlight och dansa loss, hångla på dansgolvet med joanna och alla glodde som fan och vi såg tydligen ut att vara betuttade i varandra xD
drog vidare till stompers och pratade med dom som var där, sen kom ex-kusin snubben och vi ignorera honom men han glodde som fan på mig :O jag menar, jag känner honom inte ens, aldrig sett honom förut men om blickar hade dödat hade jag åkt hem i likbil.

idag gick jag till morsan och åt, ingen var hemma.
skönt faktiskt.

Nästa helg party igen ;D fick gratis inträde ;P

Inga kommentarer: