söndag 1 februari 2015

Duktiga jag


Städat båda hallarna, halva köket, halva sovrummet, båda toaletterna och vardagsrummet idag. Plus tre timmar jobb. Imorgon jobbar jag medans min man ser till att disken blir klar samt städar kontoret. Verkligen, städar kontoret. Han ska även få i uppdrag att städa Phoenix rum. På min mellan jobben imorgon ska vi skruva dit garderobsdörrarna, försöka hinna med resten utav sovrummet och köket och vila en stund. Samtliga rum fick gardiner utom vårat rum, måste köpa en kort gardinstång. Phoenixs rum fick en lampa. 

Pratat med beem flera gånger idag och känner mig mycket lättare om hjärtat. Trots att han äter hur mycket smärtlindrande som helst mår han bra. Operationen gick bra. Han är hemma. 
Han har saknat mig med. En av mina finaste vänner! Hoppas han gör allvar i att komma och hälsa på eftersom han är lika hemlig som CIA och det därför är svårt för oss att hälsa på. 

Funderar på att byta spel men känner att jag fått så mycket att kanske ett tag till.
Men vi ska spela camelot unchained tillsammans allihop och bli vikingar i af.. Och arma3. 

Ska plugga mer också.

Men delad tur imorgon så lär sussa nu. Sa ju godnatt till Maggan för snart två timmar sedan xD

Inga kommentarer: