fredag 17 oktober 2014

Long time no see


Minns inte riktigt när jag bloggade ordentligt senast.
Och minns knappt vad som har hänt sen dess, förutom att jag tillbringat så mycket tid som möjligt med min prins.

Så förutom det då.

Fått tillbaka moment ett och ska göra om lite. 
Gjort min första salstenta och varit i Falun. Ska till Falun nästa vecka igen. 
Matat min man.
Spelat med min man, är man Queen of asgaard så är man ;)

Just nu är jag på jobbet, den här månaden kommer jag upp i 40 timmar, vilket innebär 25% 
Woho!
Jag är så less på alla som tjatar om att dom är fattiga studenter, det är inte ett tvång att vara det ska ni veta, fritt val. Det går faktiskt att jobba, det finns något som CSN kallar för fribelopp, kolla upp det vet ja!
Nåväl, jag är inte redo att bli fattig, gnällig student än, jag tycker om att få lön, och att - i stort sett ha sommarjobbet klart redan. Känns otroligt skönt!

Vi ska flytta, till en fyra, i december, så det går åt tid till att packa och rensa  skit. För fan så man samlar på sig. 
Sedan funderar jag ju dessutom på hur vi ska inreda 😍
Kommer hur som helst att bli awesome

Bjuder på lite olika bilder från senaste tiden också









Inga kommentarer: