lördag 15 juni 2013

Inatt slogs katterna.
Inne i prinsens rum.
Dom väckte honom.
Halv fyra tog han morgon.
Fy fan!
Men han har varit väldigt pigg och glad ändå :)

Idag känner jag att lite uppmuntran vore på sin plats, liksom lite bara. 

Och så ska jag äta chips och dipp och lite gurka. För jag vill. Imorgon ska jag ut och träna. Satsar på 6km och en timme jillian och en halvtimme kettleball. Imorgon kväll sover jag gott xD 

Och jag blir så less på folk. Besviken. Förbannad! Jag vill bara slå ner dom med stekpannan för ibland är folk så trög. Om du alltid gör som du alltid har gjort kommer du alltid att få det du alltid har haft. Jävla pissdrama, ja hör man korkade val så får man leva med dom! Faktiskt. Herregud bli lite vuxna. Ibland känns det som jag är tusen år och levt 300 olika liv. Folk är lite som folk är i zombiefilmer, dom har aldrig sett nån och gör korkade saker och dör. Ja blir du tillsammans med en skitstövel kommer han behandla dig som skit och kom fan inte och gnäll!

Inga kommentarer: