onsdag 10 april 2013

Varken jag eller nån annan verkar blogga xD
Men jag får ta i af mig i kragen och styra upp det här.

Matten har vart inställd två lektioner i rad, himla surt när man måste gå dit för att se om det dyker upp nån lärare eller om det sitter en lapp på dörren för tydligen är det väldigt svårt att skicka mejl.
Engelskan klar för den här veckan.
Historian rullar på, ett prov kvar, jag gör det v17 och får jag E behöver jag inte gå på historian mer utan kan koncentrera mig på de sista.

Imorgon ska jag gå och hämta ut Philles rutschkana :D han kommer bli görlycklug :) och ja det är bra om mamma slipper agera rutschkana xD

Annars så är det redan torsdag imorgon. Känns som det var igår jag sa hejdå till MsKitty men det är tydligen ett helt gäng dagar sen.

Nästa vecka har vi treårig bröllopsdag (också det redan) och i sommar blir lillhjärtat två år!

Inga kommentarer: