tisdag 12 mars 2013

8 hemligheter om lilla mig

Natha utmanade mig så här kommer jag ;) lite som när nån säger att man inte törs och då måste man xD
Nåväl åtta mer eller mindre välbevarade hemligheter om mig.

1. Jag skulle kunna tänka mig att vara hemmafru - om Mattias tjänade tillräckligt bra för det skulle gå.

2. Jag sover dåligt. Inte ibland. Mer regel än undantag. Jag sover alltid dåligt utom typ en gång i månaden eller så när min kropp kopplar ner och jag ligger som död i så många timmar som krävs för att ta igen all missad sömn.

3. Jag kan (till Mattias förskräckelse) lyssna på samma låt om och om och om och om igen, i flera veckor i sträck. Gillar jag en låt så gör jag. Och låten blir inte trasig för mig för det inte ;)

4. Om något hemskt skulle hända mitt barn då dör jag direkt.

5. Jag gråter typ alltid till film, inte bara sorgliga utan om det är fint, vacker eller ja ni vet. Jag är en gråtare. Ibland behövs bara introt xD

6. Jag tycker min rumpa är för stor, antagligen för att mina föräldrar alltid sagt det och nu säger dom att jag börjar bli tjock så jag har börjat banta och träna. Shakes med bara 50 kalorier är helt okej. Och 8km promenader 5 dagar i veckan. Snart är jag nog nöjd.

7. Jag ska förstora brösten. I Norge.

8. Jag tycker om pengar och jag tycker om att räkna mina pengar.

Jag utmanar Nicole, Maggan, MsKitty, Mattias, och någon frivillig

Inga kommentarer: