måndag 25 februari 2013

Kors i taket.

De fanns en blogg.

Jo så atte vi är ju typ frisk här nu, lite snor och hosta och sådär hänger ju kvar, fröken tyckte Phoenix var lite varm på dagis runt mellis men här hemma var han inte det sen. Så atte, som tur är (verkligen) så går han imorgon igen. Han var ju som bekant hemma hela förra veckan och det blev ju inte mycket gjort här då inte >.< och på onsdag har jag ju omprov i matten och måste fan klara det.

Idag var jag även på klädloppan med papsi. Det var ju meningen Natha och jag skulle åkt mene hon har ju faktiskt typ just fått barn och när jag läst mellan raderna har hon ju liksom inte mått helt hundra efter det där tvungna förlossningsprylem. Och så har ju jag och Phille mått skitkrasst och vill inte skicka med henne baskilusker hem (alla andra får däremot gärna ta dom xD) så det blev inte så så hoppas hon inte är arg för de :0
I af fick Phille 16 tröjor, 21 byxor, 2 bodysar och sex tjocktröjor för typ 500 spänn. Vilket kap :D

Aaa skolan går väl bra förutom omprovet men efter genomgången idag känns de lite som man har lite mera koll på de hela.
Nåväl tisdag imorgon och då ska jag läsa massa massa matte, huva!
Och lite engelskabok. Och så historiaprovplugga och ja ni vet.

Men nu ska jag sova.

Inga kommentarer: