fredag 1 juni 2012

Josåatte

Idag är de i af fredag.
Igår la jag mig vid nio, hade ju sett criminal minds avsnittet så helt besviken tyckte jag att sova är ändå bra och gick och la mig.
Vädret idag är något kallare, jag har till och med stängt fönstren.

Inatt sov skrutten i sängen, han bökade lite och sen stal han min kudde, alltså verkligen kröp ihop intill mig och gosade ner sig i min kudde och mitt i allt de där att sova utan kudde och få ligga verkligen på kanten och inte andas för djupt för då hade jag ramlat ner, mitt i allt de, Åhh mys<3

Sonen och jag har röstat, vi bestämde att vi skiter i att städa idag och myser istället ;) pappan får städa när han kommer hem, det är ju trots allt hans syster som kommer på besök :P så då får han göra fint :) fast vi har diskat och dammsugit lite.

Well, snart helg, bara några timmar kvar, ska försöka njuta av helgen också bara. Har hundra olika saker att göra.

Inga kommentarer: